Wensink heeft beide merken nu onder één dak: ‘Wel zo aangenaam’

Hoogeveen - Wensink Citroën Hoogeveen heeft zich vanaf april gevestigd op een nieuwe locatie. Klanten kunnen nu terecht bij de Wensink-vestiging aan de Buitenvaart 3001, waar ook de Mercedes-Benz-vestiging van Wensink te vinden is.

Op deze locatie is flink geïnvesteerd, zodat het autobedrijf klanten voortaan nog beter van dienst kan zijn op het gebied van nieuwe en (jong) gebruikte Citroën- en Mercedes-Benz-modellen, reparatie, onderhoud en vele andere services.

Servicemanager Ben de Jonge van Wensink Citroën Hoogeveen blikt terug: „De verhuizing verliep soepel. We zijn door onze collega’s op de nieuwe vestiging met open armen ontvangen.” Volgens De Jonge was het voor zowel de klanten als collega’s even wennen, maar inmiddels is het alsof het nooit anders is geweest. „De reacties zijn zeer positief. Al het personeel is mee verhuisd, dus voor klanten en bezoekers is alleen de locatie veranderd.”

Moderne voorzieningen

Alle medewerkers hebben inmiddels hun draai gevonden in het mooie, moderne pand aan de Buitenvaart. Qua inrichting en buitenreclame is er het een en ander veranderd, maar nu het allemaal staat wil De Jonge er zeker niet meer weg. „Dit nieuwe pand is van alle gemakken voorzien. Onze Citroën-experts hebben hier niets te klagen, hoor.” De klant hoeft niet eens de deur uit voor een afspraak. „Met onze algemene Wensink-actie ‘Aangenaam vanuit huis’ maken we het nog makkelijker voor de klant om een afspraak te plannen. Ze kunnen zelfs online hun auto bestellen. Zo hoeven ze in principe de deur niet meer uit en kunnen wij de klant alsnog de service leveren die hij of zij van ons gewend is.”

Wensink Citroën Hoogeveen heeft alles op orde om klanten en bezoekers optimale service te kunnen leveren. „Het ontbreekt ze aan niets en dat past perfect bij de speerpunten die Wensink te allen tijde probeert na te leven. Kwaliteit en aangename ervaringen staan hoog in het vaandel. Wel zo aangenaam.”